Wersje i Oznaczenia


Autor: matek1 | Kategorie: Dane techniczne 
Tagi: wersje  
13 maja 2010, 19:00

Wersje i oznaczenia

 

125 SP – tzw. Sport production Wersja sportowa. Osiągała najwyższe prędkości, i rozwijała najwyższą moc 125 R – wersja o seryjnym oznaczeniu 125 F – wersja Naked (bez bocznych plastików i kwadratową przednią lampą) 125 RR – wersja sportowa przeznaczona na tor (źródła niepotwierdzone)

 

 

Oznaczenia

W zależności od kraju odbiorcy, numer VIN był inny ponieważ produkowano kilka wersji różniące się głównie osprzętem silnika dostosowanym do prawa różnych krajów.

JC20 – oznaczenie fabryczne modelu NSR 125 produkowanego w latach 1988 – 1994.

JC22 – oznaczenie fabryczne modelu NSR 125 produkowanego w latach 1993 – 2003.

Włochy

Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22A lub ZDCJC22D. Wersja w pełni odblokowana,posiadająca moduł od zaworu wydechowego o oznaczeniu TV78, który otwiera zawór w 100%, osiąga moc 28 koni mechanicznych.

Wielka Brytania

Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22C.

Francja

Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22B. Wersja zablokowana,posiada moduł od zaworu wydechowego o oznaczeniu TV124, który otwiera zawór tylko do 70% oraz zablokowany moduł zapłonowy. Wersja ta przeznaczona była również na rynek niemiecki (prędkość maksymalna 80 km/h).

Szwarcaria

Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22E. Wersja najbardziej zablokowana.

Japonia

Numery ramy zaczynają się od HI-JC20[gwiazdka]1****[gwiazdka]

 

13 maja 2010
Ciekawy blog o tej hondzie nsr.
13 maja 2010
Ciekawy blog o tej hondzie nsr.

Dodaj komentarz