Archiwum maj 2010


Buell 1190rr
Autor: matek1 | Kategorie: Ogólnie 
20 maja 2010, 20:18

Buell 1190RR – pierwsze oficjalne zdjęcia nowego motocykla przygotowanego przez Erika Buella. Model 1190RR jest zbudowany na bazie 1125RR i będzie sprzedawany pod marką Erik Buell Racing. Napędzany silnikiem Rotaxa sprzęt ma generować 185KM przy 11 000 obr./min. Sprzęt nadaje się tylko do użytku torowego, a pierwszy egzemplarz trafi do Niemiec.

 

Ducati Monster 796
Autor: matek1
19 maja 2010, 19:00

Ducati Monster 796 - nowy model wyposażony jest w dwucylindrowy, chłodzony powietrzem i olejem silnik o pojemności 803 ccm, który zaadaptowano z motocykla Ducati Hypermotard 796. Jednostka napędowa generuje 87 KM oraz 80 Nm, a waga motocykla to 167 kilogramów.
W celu zwiększenia komfortu jazdy siedzenie kierowcy zostało obniżone o 10 milimetrów. Jednocześnie manetki podniesiono o 20 milimetrów. Bardziej wyprostowaną pozycję szczególnie docenią osoby pokonujące dłuższe trasy. Ducati Monster 796 spełnia normę emisji Euro 3 i może zostać wyposażony w ABS. Sprzedaż nowego Monstera rozpocznie się w maju.

 

Honda ponad 300km/h
Autor: matek1 | Kategorie: Dane techniczne 
Tagi: cbr  
18 maja 2010, 21:41

 

Kolejny gość lubi pobijać rekordy prędkości. Rozpędza Honde CBR 1100XX do ponad 300 km/h. Trochę ostro poszedł jak dla mnie.

NAPĘD

Silnik    czterosuwowy, czterocylindrowy rzędowy, chłodzony cieczą Rozrząd    DOHC, 4 zawory na cylinder Pojemność    1137ccm Śr.x skok tłoka    79 x 58mm St. sprężania    11,0 : 1 Moc max.    164KM przy 10000 obr./min. Moment obr.    124Nm przy 7250obr./min. Zasilanie    4 gaźniki Keihin śr. 42mm Smarowanie    z mokrą miską olejową Poj.miski olejowej    3,9l Rozruch    elektryczny Alternator    390W Akumulator    12V 10Ah Alternator    390W Zapłon    bezstykowy, tranzystorowy Sprzęgło    wielotarczowe, mokre Skrz. biegów    sześciostopniowa Napęd koła    łańcuch rolkowy typu o-ring

PODWOZIE

Rama    grzbietowa boczna z lekkich stopów Zaw. przednie    teleskopowe, śr. 43mm, skok 120mm Zaw. tylne    wahacz wleczony z lekkich stopów, centralny amortyzator, skok 120mm Ham. przedni    2 tarcze 310mm, zaciski pływające trzytłoczkowe Ham. tylny    tarcza 256mm, zacisk pływający trzytłoczkowy Opony przód/tył    120/70ZR 17 / 180/55ZR 17

WYMIARY i MASY

Długość    2160mm Szerokość    720mm Wysokość    1200mm Wysokość siedzenia    800mm Rozstaw osi    1490mm Prześwit    130mm Masa sucha    227kg Masa z płynami    253kg Dopuszczalna masa    348kg Zbiornik paliwa    22l

OSIĄGI

Prędkość max.    284km/h Przyspieszenia    0-100km/h - 3,0s. 0-140km/h - 4,7s. 0-200km/h - 9,1s. 60-100km/h - 5,1s. 100-140km/h - 4,7s. 140-180km/h - 5,1s. Zużycie paliwa    5,7l/100km

Honda CBF 125
Autor: matek1 | Kategorie: Dane techniczne  Ogólnie  Historia 
17 maja 2010, 18:55

 

 

 

Honda CBF 125 – to uniwersalny motocykl z niewielkim, oszczędnym i chłodzonym powietrzem silnikiem. Lekka, zwrotna i przede wszystkim tania w codziennej eksploatacji maszyn. Cena: 9900zł

Atrakcyjna i zintegrowana z linią zbiornika paliwa owiewka czołowa z małą przyciemnianą szybą.  Nisko położone siedzenie i podwyższona kierownica ułatwiają zajęcie wygodnej, wyprostowanej pozycji. Przejrzysty, łatwy w użyciu zestaw wskaźników zaopatrzono w duży prędkościomierz oraz lampki sygnalizacyjne i wskaźnik poziomu paliwa. Duży, jasno świecący wielozwierciadłowy reflektor. Zgrabny profil tyłu motocykla o sportowej charakterystyce zakończony jest kształtną lampą tylną oraz kierunkowskazami z białymi kloszami. Gustownie ukształtowane sześcioramienne aluminiowe obręcze kół są wytrzymałe i łatwe do umycia. Sportowo wyglądające dzielone siedzenie daje możliwość wygodnego usadzenia pasażera, który ma do dyspozycji poręczny uchwyt i składane podnóżki. Lekki, jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem, zaopatrzono we wtrysk paliwa, uzyskując bardzo przyzwoitą moc i moment obrotowy, przy wyjątkowo niskim zużyciu paliwa. Podczas testów CBF125 przejechał ponad 600 km na jednym zbiorniku paliwa (13 l.). Poręczny przycisk rozrusznika zapewnia pewny start silnika w każdych warunkach pogodowych. Lekka, ale sztywna i wytrzymała stalowa rama zapewnia dużą poręczność motocykla oraz szybką reakcją na zmiany kierunku jazdy. Dobrze zestrojony 30 milimetrowy widelec teleskopowy zapewnia płynną jazdę i przewidywalne prowadzenie motocykla. Konwencjonalne amortyzatory ze sprężynami posiadającymi regulację wstępnego napięcia zwiększają komfort i stabilność, także podczas jazdy z pasażerem. Mocne, lekkie i szybko reagujące przednie hamulce wyposażono w tarczę o średnicy 240 mm. Bezdętkowe opony poprawiają komfort i stabilność jazdy, lepiej sprawują się na zakrętach , pozwalają też ograniczyć czas i koszt ewentualnych napraw.

 

      

Honda VFR 1200F
Autor: matek1 | Kategorie: Dane techniczne  Ogólnie 
16 maja 2010, 18:51

 


Honda VFR 1200F 2010 -pojemność 1,237 silnik V4 i 172 KM przy 10.000 obrotów i 95 Nm momentu przy 8,750 obrotów.