Wersje i oznaczenia
125 SP – tzw. Sport production Wersja sportowa. Osiągała najwyższe prędkości, i rozwijała najwyższą moc
125 R – wersja o seryjnym oznaczeniu
125 F – wersja Naked (bez bocznych plastików i kwadratową przednią lampą)
125 RR – wersja sportowa przeznaczona na tor (źródła niepotwierdzone)
Oznaczenia
W zależności od kraju odbiorcy, numer VIN był inny ponieważ produkowano kilka wersji różniące się głównie osprzętem silnika dostosowanym do prawa różnych krajów.
JC20 – oznaczenie fabryczne modelu NSR 125 produkowanego w latach 1988 – 1994.
JC22 – oznaczenie fabryczne modelu NSR 125 produkowanego w latach 1993 – 2003.
Włochy
Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22A lub ZDCJC22D. Wersja w pełni odblokowana,posiadająca moduł od zaworu wydechowego o oznaczeniu TV78, który otwiera zawór w 100%, osiąga moc 28 koni mechanicznych.
Wielka Brytania
Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22C.
Francja
Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22B. Wersja zablokowana,posiada moduł od zaworu wydechowego o oznaczeniu TV124, który otwiera zawór tylko do 70% oraz zablokowany moduł zapłonowy. Wersja ta przeznaczona była również na rynek niemiecki (prędkość maksymalna 80 km/h).
Szwarcaria
Numery ramy zaczynają się od ZDCJC22E. Wersja najbardziej zablokowana.
Japonia
Numery ramy zaczynają się od HI-JC20[gwiazdka]1****[gwiazdka]